Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Pytania i odpowiedzi

 

Czy dostarczacie zamówienia za granicę?

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi produktami. Chcielibyśmy poinformować, że obecnie nasze usługi wysyłkowe są dostępne wyłącznie na terenie kraju, a więc nie oferujemy wysyłek za granicę. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z brakiem międzynarodowej dostępności.

W przypadku składania zamówienia, prosimy wybrać kraj dostawy spośród opcji dostępnych na terenie naszego kraju. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem kuriera Impost, co zapewnia pewność i skuteczność dostaw.

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania lub potrzebują dalszych informacji, zachęcamy do skontaktowania się z naszym działem obsługi klienta.

Dziękujemy za zrozumienie.



Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.

 

 

Z poważaniem, Zespół Obsługi Klienta"

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl